Simu pieni di cunfidenza in a futura industria di a cancelleria

À a fine di a 17a Fiera Internaziunale di Cancelleria è Rigali di a Cina (Fiera di Cancelleria Ningbo) di lugliu di questu annu, avemu vistu chì, cum'è a prima fiera di cancelleria à grande scala in u mondu dapoi u scoppiu di l'epidemica, i dati di e varie mostre sò sempre ghjunti un novu altu. In listessu tempu, l'evenimentu hà francatu e fruntiere di u tempu è di u spaziu, è e cumpagnie strangere in parechji lochi di u mondu ùn anu micca lasciatu a so casa "nuvola" per neguzià cù l'espositori. Siamu pieni d'infurmazioni nantu à u futuru sviluppu di l'industria di a cancelleria.

Cum'è un festival annuale di cancelleria hà ripartitu dopu l'epidemica, a mostra hà righjuntu un record in scala è hà stabilitu un novu record per l'industria di a cancelleria in a regione Asia-Pacificu. In un totale di 35,000 metri quadrati di cinque sale di mostra, un totale di 1107 imprese per participà à a mostra, hà stallatu 1.728 stand, 19.498 visitatori.

L'esibitori venenu principalmente da 18 pruvincie è cità cumpresi Zhejiang, Guangdong, Jiangsu, Shanghai, Shandong è Anhui, è imprese di Wenzhou, Duan, Jinhua è altre cinque principali zone produttive di cancelleria in a pruvincia di Zhejiang anu participatu à a mostra. L'imprese Ningbo eranu 21% di u tutale. In yiwu, Qingyuan, Tonglu, Ninghai è altre zone caratteristiche di produzzione di cancelleria, u guvernu lucale hà da guidà l'organizazione è a mubilizazione di l'imprese in a zona sottu a so ghjuridizione per participà à a mostra in gruppi.

L'espositori anu purtatu decine di millaie di novi prudutti, chì coprenu l'uffiziu di scrivania, strumenti di scrittura, forniture d'arte, forniture di studienti, forniture d'uffiziu, rigali, apparecchiature di produzzione è di trasfurmazione di cancelleria è di pezzi, chì implicanu tutte e categurie di l'industria di cancelleria è a catena industriale upstream è downstream.

A causa di l'impattu di l'epidemica, a maiò parte di e zone di cancelleria principali anu assistitu à a mostra inseme. In questa mostra di cancelleria ningbo, in più di gruppi di Ninghai, Cixi, Wenzhou, Yiwu, Fenshui è Wuyi, l'Uffiziu di u Cummerciu Qingyuan è l'Associazione Industriale Qingyuan Pencil anu organizatu 25 imprese chjave cum'è Hongxing, Jiuling, Meimei è Qianyi per participà à a mostra per a prima volta. A cità di Tonglu Fenshui, cunnisciuta cum'è "a cità nativa di a fabbricazione di penna cinese", impresa di penna di rigalu di dimensioni superiori "Tiantuan" hè ancu apparsu in sta mostra di cancelleria, per trasmette l'obiettivu di a marca di "lasciate a penna per capita di u mondu".

L'industria di mostra di cancelleria Ningbo hè ancu a prima nantu à u "nuvulu". A sala di mostra quadrata hè installata in u museu per tene in tempu reale appuntamenti in linea di appalti. Parechji espositori si riuniscenu in u nuvulu, è alcuni espositori cercanu modi novi per "trasmissione in diretta" è "nuvola cù beni". U centru di mostra di Ningbo Stationery hà stallatu una linea di rete speciale è una sala di cunferenza video Zoom per realizà a cumunicazione faccia-a-faccia trà cumpratori d'oltremare è imprese naziunali. I dati raccolti in situ mostranu chì 239 cumpratori stranieri da 44 paesi è regioni di u mondu teneranu un video docking cù i fornitori participanti in u 2007.


Tempu di posta: Nov-16-2020