Nantu à noi

_S7A0919

Ningbo Dashuo Stationery Co., Ltd.fundata in u 2017, si trova in a cità di Qiantong, in a cuntea di Ninghai, in a cità di Ningbo, in a China orientale. Hè adiacente à u Portu Ningbo Beilun è l'Aeroportu Internaziunale Ningbo Lishe cun trasportu convenientu. Hè un fabbricante prufessiunale per l'uffiziu è a scola chì integra ricerca è sviluppu, pruduzzione, vendita è serviziu. A cumpagnia hè principalmente impegnata in u sviluppu è a produzzione di cucitrice, punzonatrice, elevatore di unghie, macchina di taglio automatica di penna è altre serie di prudutti.

Dapoi a so creazione in u 2017, a sucietà hà sempre aderitu à a filusufia di produzzione è gestione di "innuvazione indipendente è ricerca di l'eccellenza". Finu avà, hà ottenutu più di 30 brevetti in u campu di a tecnulugia. A conformità consistente di a Cumpagnia à u "primu cliente, prima reputazione, prima qualità" serviziu tene, si sforzanu di furnisce i prudutti più efficaci, i prudutti sò esportati in i Stati Uniti, Giappone, Europa, Mediu Oriente, Sud-est asiaticu, più di 60 paesi è regioni, più di 30 pruvince è cità in Cina anu "HUACHI" rete di marketing di cancelleria di marca, è uttene a ricunniscenza di i mercati naziunali è esteri.

A zona di a pianta esistente di a cumpagnia di 15000 metri quadrati, più di 300 impiegati, cù attrezzature di produzione avanzata è una squadra tecnica eccellente è squadra di R & D, da a creazione di a cumpagnia, hà guadagnatu assai onori. Semu impegnati à esse u più prufessiunale fabbricante di forniture per l'uffiziu è a scola, è diventà un fornitore di forniture di ufficiu è scole di primura mundiale è un fornitore di servizii di marca.

+ Brivettu
Metru quatratu
impiegati